Spelar ingen roll längre.......

Hej!
Funderar på att ta en pause på 1 vecka från bloggandet. För jag mår inte alls bra just nu. Det har typ hänt jätte mycket på sistonde. Känner såhär.
När inget spelar nån roll då slutar jag andas, Men än finns det lite luft kvar. Men den lär ta slut.
Alltså orka tänka. Men Ibland måste man och som sagt jag gör inte alltid det. Det gör att saker händer.
Asså jag orkar snart inte mer. Är jätte ledsen för det jag gjort. Vet ju inte om det kommer bli bra igen? Så sitter här på mitt rum och funderar på att krypa ner under täcket och kolla på film. Ska nog se Hsm 3. Töntigt jag vet men orkar inte med typ skräckfilm eller så just nu. Ska typ det. För jag är inte hungrig eller så...
Kommer blogga nästa fredag som senast... Kan bli tidigare..
Kram

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kan vara skönt med en paus ibland! :)

2011-01-17 @ 11:52:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0