shoooooooooooooes

Hej!
Asså Är så jätte sugen på att köpa ett par nya kilklackar med platå, asså nån mer som tycker skor gör att man mår bra? Vill typ ha dessa:
skoor
De är så snyggga. Tipsa om skor!!!
Idag har jag varit i skolan det var veckans längsta dag. Vi gick 8,20-15.40 det är chill att gå så länge. Efter det så var jag med olga vi typ bara flumma... Sen skulle jag och pappa köra hem olga och sen handla så vi gjorde det...
Vi köpte bara söta grejer, GOTTTT!!!
Handlingslista
  1. donut som var rosa iaf till mig, cuuuuute!!!
  2. glass
  3. pepsodent white now ofc
  4. bullar
  5. panodil
Typ det. Nu har jag pratat med Olga cuuuute patrik, Tildis och David. Hahahaha. Ska beskriva varje person så jag tycker om dom:
  1. Olga. Glad och vänlig. Misstolkar allt, hihi. Ofc my bff.
  2. Tildis. En av världens goaste tjejer asså världens finaste röst kan sjunga allt utan att det låter dåligt/falskt
  3. David. Hahahahahahahahahahahahahahhahahahahaahhahahaaha.
  4. Patrik. Geeeeeeek som inte gillar att plugga.
Hahahahaha
Finaste nånsin alltså ni.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0