Jag och Olga

Hej!
Igår när jag och Olga satt och prata om killar, kom vi in på samtalet om en kille.
Rebecca-Har "L" varit kär i ****?
Olga-Det har hon säkert?
Olga-Alla tjejer har ju det så, förmodligen!
Rebecca-Forstår dom, han är ju snygg!
Olga-Nej det är han inte alls!
Rebecca-Jo-O!
Olga-Han har någon slags dragningskraft som inte är bra för miljön.
Rebecca-Hahahahha, uppdatera status på facebook.
Olga- Hahahahahaha *SUCK*!!!
Rebecca och Olga- Hahahahhahahhahha.
Haha skulle ta en telefon bild. Men Olga tog nederdelenj till telefonen. Tänkte bara *suck*. Nu ska jag gå och lägga mina händer i blöt, sen ska jag måla naglarna. Tror chock rosa... Sen ska jag välja kläder för i morgon. Sen blir det ett nytt blogg inlägg. Efter det ska jag städa.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0